you are my heaven

2010-03-28 - 23:18:00
Nu är klockan mycket, iallafall för mig som ska upp klockan 5, suck.. Och är jätte nervös inför guidningen på tisdag. Kommer ca 80 personer till skolan och jag ska guida runt 20 utav dom. Jag som inte klarar av sånt :( Funderar på att fråga läraren om det går att något annan gör det med tanke på att jag inte fick välja själv..

Hur som helst, har träffat Paulina idag, vi kollade på wallander, vålnaden, som var helt okej. Tycker dem andra filmerna är bättre än den som vi såg. Saknar min älskling sjukt mycke oxå, ovant att sova utan honom så får krama kudden inatt. Sov sött allesammans. Puss

Bild från 2007 på mig. Riktigt gammal!


Joakim jag saknar dig och älskar dig så att inte ord räcker till
Postat av: Savefors♥

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram Savefors♥

2010-03-29 - 12:13:17
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: emelie<3

Söööt blogg:)

2010-03-29 - 18:55:14
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0