I don't give a fuck

2010-05-11 - 18:02:01

Trött på den här skiten. Jag ska skita i ALLT och så ska du få se hur jävlig jag kan vara. Jag ska sluta sitta med dig och vara trevlig för att du tycker att vi knappt umgås längre och jag ska skita i vad du säger och ber mig göra VARJE GÅNG. Och efter det så hoppas jag att du inser hur jävla snäll jag har varit egentligen.

Det känns bara som att jag är en fet jävla belastning här. Jag ska flytta så ni kan slå in min jävla vägg och ha erat sovrum på nedervåningen med er walk in closet. Du kan börja laga mat för bara sex personer istället för sju och ha några tjugolappar över varje månad till annat. Fan vad de är värt det va? Ni behöver aldrig mer bli irriterade över att min tandborste ligger på handfatet på övervåningen, eller för att jag glömt mitt smink på toaletten.
Jag hoppas verkligen att jag kan lösa era jävla smp skit problem som ni alltid klagar över.
Och det bästa med allt är att ni blir glada, och jag också.

dra åt helevte

Postat av: Mamma

Här blir vi glada att du har din tandborste,kläder, smink osv. överallt. Och jag lagar mat åt dina vänner med om du vill så :-) Hit kan du flytta permanent PÅ EN GÅNG. Älskar dig!!!

2010-05-12 - 01:00:29
Postat av: Karin

Hum ingen aning, inte riktigt mitt område det där.. Men maila [email protected] så får du hjälp:)

2010-05-17 - 20:49:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0