pilli pill

2010-05-31 - 21:07:15

När vi hade teambuildning med alla 2orn för några veckor sedan så hade vi föreläsningar med en mysko dude som hette torsten. Han klev runt barfota med sina fotter mitt framför oss och gav oss ut ett papper med frågor där mig och dig var stavade mej och dej. Gissa om vi alla blev lagom irriterade på detta. Men tydligen så försökta han bara låta ungdomlig. Antingen bara en bortförklarelse, väldigt pinsamt eller obehagligt. Jag väljer nog alla tre.

And guess what I'm doing right now!? förbereder mig själv för en ny hårfärg. Nu slänger jag i en toning i en aning mörkare färg. Har en skvätt löshår som jag ber till gudarna ska matcha. Vore gr8 att kunna variera med kort och långt. Visar resultateet sen eller imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0