-----

2010-06-02 - 21:33:09


Tänkte gå ut och ta mig en jarre nu, efter det blir det ta det lugnt med bra musik och mysa ner sig i sängen. Imorgon så ska jag hem fort som tusar från skolan, har lovat syster att fixa henne inför balen, så ska hinna slänga på henne både smink och göra en frisyr på henne. allt detta på endast 1½ timme. suck.. Men men, vad gör man inte för familjen?

Ska gå och lägga min tidigt idag, innan tio, å jag är nogålunda pigg imorgon. Och på fredag är der redovisning, snacka om ångest. (blir tpl av att tänka på de)
Pusspuss!
Postat av: Jennie - en av tjejerna på TTS!

Hej tjejen!

Du är med i vår veckans blogg tävling! Nu har du chansen att skaffa röster fram till SÖNDAG! Den som har flest röster, vinner såklart!

Lycka till,

Jennie och de andra tjejerna på TTS!



Länk till Veckans Blogg: http://thetwilightseries.blogg.se/2010/june/och-de-nominerade-ar.html#comment

2010-06-04 - 11:28:57
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0