three days

2010-03-01 - 19:35:35
Ni vet dom där dagarna när insperationen är lika med en fis i rymden? Så har det varit dem senaste dagarna, helt klart. Har varken haft ork eller lust till att skriva någonting alls. Har inte ens vetat vad jag ska skriva. Hur som helst så kan jag iallafall berätta lite vad som har hänt.

Lördag - Besök hos älsklingen mamma, bjöds på underbar mat, melodifestivalen och sedan sov vi över och spenderade kvällen med att kolla lite filmer.

Söndag - En massör kom hem till oss och vi fick helkroppsmassage. Underbart är bara förnamnet! Efter det så drog vi till stan och fönstershoppade, åt sushi och gick på bio, vi såg farsan. Hur rolig som helst.

Måndag - Idag har jag sovit bort halva dagen och spelat the sims 2. Som man gjorde förr.. Pojkvännen har kommit hem hit och snart ska jag äta, är vrål hungrig!

Jag och Calle för ett par månader sedan hos Dan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0