Monday

2010-03-22 - 11:28:47

Lyckades försova mig idag, osmart emma, osmart! Känns som att jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid och inte klockan tolv på natten när man ska upp klockan fem på morgonen.
Men men idag är det måndag och jag ska städa och plugga när jag kommer hem. Har en massa att ta tag i som ska in denna vecka. Imorgon ska jag vara klar med Svenska uppsatsen, fredag är det matteprov och Bokrecensionen på engelska ska in samma dag, och ska läsa 100 sidor till ur den boken som är på engelska också, vilket kommer gå ganska fort som tur är med tanke på hur bra boken är. Ska även försöka plugga lite kortkortsteori.
Och nu ska jag pyssla lite med Svenska uppsatsen och kanske påbörja recensionen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0