den där tjejen

2010-03-16 - 10:09:30
Har precis skickat iväg ett mail till bossen och ska upp till syd när som helst. Har Svenska lektion och det vi pysslar med just nu är att skriva en uppsats. Äntligen lite skrivande! Jag är så stött på litteratur så att jag nästan spyr i alla böcker. Så en paus från det är guld just nu.

Förresten, såg en tjej på perrongen imorse som gjorde min lagom pist på mig själv. Hon hade blondt fint långt hår, röda converse, jeans, skinnjacka och solglasögon. Det var som en fet smäll i ansiktet, det skrek vår om henne. Och där kom jag, osminkad, rödhårig, mjuikbyxor, sneakers, en fet blå vinterjacka som jag borde slängt för länge sedan och såg ut som jag nyss klivit upp ur graven. Man mår verkligen bra av att fixa sig lite innan man går utanför dörren på morgonen. Dags att ta tag i det känner jag.
Postat av: Mamma

Tecken på att du börjar blir piggare när du orkar tänka på sminkandet, kanske medicinen har börjat ge resultat =) Älskar dig!

2010-03-16 - 11:25:48
Postat av: emma

Sv: Ja kansek det, men ändå inte eftersom jag inte gör det. älskar dig också!

2010-03-16 - 12:59:48
URL: http://ispeakmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0