BABY

2010-03-07 - 23:46:44


Jag och baby i kungshallen förra veckan

Har precis duschat och ska krypa ner i sängen med älsklingen alldeles snart. Idag har vi varit i nacka och kikat runt på kläder. Hittade ett par jeans på Zara. Efter det har vi suttit hemma och ritat bägge två. Har även klickat hem sims 3 + prylpaketet som nyss kommit ut. (gissa vem som är överlycklig nu) Känner mig som en riktig jävla geek men vem fan bryr sig. Så nu kommer jag få leva mega fattigt fram till den 20de. Men det är det värt. 13 dagar till löning. Feels like forever!

NATTI NATTI

Postat av: sofie

HAHAH din nörd emma!

du blev allt lite sugen när du såg mitt the sims :D

2010-03-09 - 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0