underbart

2010-01-21 - 18:46:02

Hallå bloggen!

Asså har fått någon rit kick så sitter och ritar hela tiden. Är sigen på att köpa värsta blocken, pennor och massa skissredskap. Känner mig som största muppen!

Förresten så har vi haft tema vecka den här veckan, underbart är bara förnamnet. vi hade utställning idag, u-t-s-t-ä-l-l-n-i-n-g! = ingen redovisning! fatta hur jävla glad jag vart! Jag hatar att redovisa, det är verkligen det värsta jag vet, känslan innan när man mår illa och springer in på toan för att man tror man måste spy. Det har hänt ett antal gånger. Och i början av veckan så va de första jag tänkte att jag skulle hamna i största cp gruppen. Tror ni inte att jag för en gångs skull har tur och hamnar i bästa gruppen av alla som fanns?! allt har gått kanon hela veckan. Är så jävla glad nu.

men ska sluta nu så skriver snart igen. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0