oh happy day!

2010-01-12 - 21:05:53

shit, äntligen andas, äntligen får jag sitta, äntligen får jag göra vad jag vill! Upp kl 5, mot skolan, börjar 7, slutar 4, hem, plocka disk, laga mat (som jag inte hann äta ens), må illa hela f*cking dagen, träning 2 timmar, hem, klia pojken på ryggen, HÄR! Och what's up next? Jo jag hade tänkt att duscha, känns lite halv jobbigt att gå och stinka skit halva dagen.

Något annat som är härligt är faktiskt att lyssna på pojkvännen huttrande och flåsande i sömnen, och ja jag är seriös! Det är de som är kärlek. Och det andra är att det är jag, datorn och en fet godisskål i lugn och ro. (plus pojken som sover i sänger bakom) MYSPYS and happiness.

Och någonting mer, börjar kl 13:00 imorgon, så jag är ganska överlycklig.
sitter och ser ut såhär just nu:    =D

Så kort sammanfattning utav inlägget, jag mår bra även fast jag kanske har haft illamående hela dagen, druckit 6 koppar kaffe för att jag är en sån jävla sömntuta, har sprängande ont i huvudet och förutspår att pojkvännen kommer strunta i att klia mig idag.


Randombild, jag på bilden, taget av självutlösaren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0