monday, I hate mondays.

2010-01-11 - 17:51:58

Igår kväll så protesterade min dator och mitt internet, det slutade funka helt enkelt. Samma sak imorse, så nu sitter jag på bärbara och kikar runt lite. Planerna nu är att städa mitt rum, träna och kanske åka till pojkvännen sedan, inte helt bestämt det där riktigt. Denna vecka ska jag köra igång träningen igen, dvs handbollen börjar imorgon och så ska jag börja ta lite egna intiativ några gånger i veckan ut över det.

Right now så lyssnar jag på låten i inlägget nedan, tiger lou - you can't say no to me ♥ ..
Tänkte fota mitt hår så ni får se hur det ser ut nu efter att jag klippte av en bit på löshåret igår. Ser mer naturligt ut irl så jag är helnöjd. Brb folks!



xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0