Livet på en pinne

2010-01-19 - 15:21:00

Sitter i skolan nu, och eftersom vi har temavecka så har jag mest suttit och klistrat och klippt, vilket gör att tiden rullar på bra. Lunchade på subway med härligt folk, imorgon är det löning och min jämnåriga syster fyller 18. Så lite träning på det ikväll och träffa pojkvännen. Känns riktigt bra just nu.

Just nu spelas Jason Mraz - Lucky i mitt headset. Slutar om ca en halvtimme och då blir det hemgång. Idag har varit en bra dag, är på jätte bra humör trots allt.

Jag älskar dig mamma, glöm inte det. Du är bäst i mina ögon och kommer alltid att vara.

Postat av: Mamma

Tack för fina orden, det värmer. Och jag älskar dig så att det gör ont. Dessutom är jag ruskigt stolt över dig, du är så vettig och fin. <3 <3

2010-01-19 - 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0