karma

2010-01-07 - 07:49:56
Imorse gav jag mig fan på att jag skulle sno/låna (kalla det vad ni vill) min lillesysters converse. för det första så är dom för trånga på höger foten (läs: mycket för trånga) och för det andra så går man inte ut med tygskor på vintern. Men jag, snilleblixten Emma (!) tänkte att det har ju varit så himla kompakt snö de senaste dagarna så snön kommer inte nudda själva tyget på skon: Och då blir det ju inte blött!!

Men men, vänta här, nu kommer poängen med det här (läs: rubriken). Självklart så har det snöat 1 dm till under natten. Min vanliga jävla tur. Och ännu mer självklart är det ju att jag inte hann byta skor för att jag hade så brottom. Så nu skulle jag vilja hugga av mina vår och slänga in i en mikrovågsugn och värma upp dom. Höll på att börja grina när jag satt på tåget.

Onödigt inlägg!
Postat av: ML

Inte trodde jag att du är lika korkat som Sara...ska bränna ¤(/&)(/#" converse skor....:-P

2010-01-07 - 15:32:04
URL: http://mlwidlund.blogg.se/
Postat av: sara

Life's a bitch darling ;D Och du är verkligen korkad om du tar på dig mina favvo skor...puss :)

2010-01-07 - 20:55:31
URL: http://kupariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0