Ett liv jag aldrig tröttnar på

2010-01-14 - 23:10:34

Jag visar inte varje dag hur glad och tacksam jag är som hittat en sån fin kille som dig. I mina ögon är du verkligen perfekt, och det är svårt att förstå att du älskar mig tillbaka. Du är det finaste jag har och jag vill aldrig förlora dig. Jag vet inte vad morgondagen har att erbjuda, och det är de som är det bästa. Du är inte bara underbar för att du är den du är, utan för att du gjort mig och min värld så mycket bättre under den här tiden.
Ibland undrar jag hur jag hade varit om vi inte hade träffats, lika aggressiv och splittrad som människa som tidigare? Jag är glad att du slapp uppleva den personen iallafall.
Vi behöver inte tycka percis likadant om alla saker, eller ha ett felfritt förhållande, det viktiga är jag vet att du gör mig lycklig rakt igenom. Som en pil rakt i hjärtat. En dag utan dig och jag saknar dig så att jag går i bitar.

Jag menar det jag skriver. Det som kommer från hjärtat går till hjärtat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0