Blondiner har roligare?

2010-01-13 - 21:11:54




Nu är jag hemma, så vad har hänt idag? Jo, sovmorgon idag, började klockan 1. Hur skönt som helst. Jobbade till 7, efter det mötte jag upp min syster på stationen och så drog vi och åt sushi. Nu är jag hemma, vilket är det bästa tidpunkten på dagen. Äntligen hemma liksom, då man får andas och ta det lugnt ett tag. Så jag är riktigt happy nu.

Någon annan sak som jag har kommit på är att jag ska vara blond, inte brunett. Så planerar nu att om några månader påbörja min transform från brunett till blond hos frissan. Håret måste bara bli lite starkare först. Annars lär allt ramla av. Nu ska jag röra ihop en smoothie!

Postat av: miranda

börja spara redan nu säger jag bara.. jag gick till frissan, en som låg i sergelgången.. ville gå till en bra men inte fr känd frisörsalong. Det tog 3 timmar för blonda slingor. och kostade 1500 kronor. nu är jag inte riktigt blond men påväg iallafall haha :P

2010-01-14 - 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0