Audrey Hepburn

2010-01-07 - 15:02:11

Inte långt kvar utav skoldagen, känns bra med tanke på att jag redan är less även fast det är första dagen. Längtar till så mycket, som att få mysa med min pojkvän under det varma täcket, ligga och klia han i hårbotten medan han ligger på min mage, till helgen då ansvaren försvinner och då det är okej att vara spontan och göra som man vill. Så mycket som jag saknar. Någonting jag saknar så mycket så att hjärtat spricker är sommaren. Gör inte ni? Jag gör det verkligen, och tror aldrig jag har saknat den så mycket heller. Jag längtar verkligen tills jag kan gå ut utanför dörren utan att frysa igen. Jag drömmer om att resa bort, långt bort, och vara borta länge. Carribien, Thailand, Egypten, Hawaii, United states, Grekland och massa massa fler. Varför tvingas vi stå ut med den här kylan? Jag som hatar när det är kallt ute. Sommar vinner överlägset, tusen gånger om.

Men nu ska vi vara positiva så jag blir som texten nedan påstår. Kanske stämmer det när jag tänker efter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0