craving

2010-02-24 - 21:37:52


Har suktat efter dem här skorna sedan första gången jag såg dem i säkert två månader. Dem måste bli mina, och när jag verkligen vill någonting, så blir det så tillslut oavsett om jag försöker hejda mig eller inte. Dessa skönheter är från din sko och ska snart bli mina.

Klackskor och höga skor i största allmänhet är hatkärlek. Man vill så gärna ha dom, köper dem och sedan så står dom där bland alla andra klackar man samlat på sig och skrotar. Speciellt nu på vintern, man orkar ju inte kämpa sig ut i snöovädret med klackskor. Eller? Inte jag iallafall.

Postat av: georgiias.blogg.se

dem är så fina :)

åh är det sant, jag har typ letat sönder mig etfer den svarta men den finns inte i D :/

2010-02-26 - 00:28:34
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0