fjortonde april tvåtusentio

2010-04-14 - 17:03:34



Har vart på återbesök hos läkaren idag. Finns en del saker jag måste ta tag i nu, vilket jag är halv glad utöver. Måste börja träna tre gånger i veckan, ta en promenad på 45-60 min varje dag efter skolan, gå och lägga mig klockan tio varje vardag, äta mer tabletter så jag ska bli piggare osv. Låter väl ganska bra när ni läser detta va? Men jag blev även tillsagd att sluta röka och prata med en psykolog. När jag blir tillsagt att göra någonting, som t ex att sluta röka, så är det omöjligt, det är som att folk tror att det bara är att sluta. Jag är inte mentalt förberedd. Och sedan så vet jag inte vad jag ska säga till psykologen, finns inte mycket att säga. Anledningen till varför jag ska gå till en psykolog är för att jag är arg och har väldigt svårt att släppa vissa saker som jag innerst inne förtränger hela tiden men som ständigt speglar hur jag har blivit. Det är dom tunga bitarna. Hur ska det här gå?

Ikväll så ska jag ut och promenera i en timme, orkar verkligen inte nu, läkarmötet tog kål på mig. Ska snart hem till Joakim också, hoppas det gör mig på lite bättre humör.

Massa kramar ♥

Postat av: Anonym

du vet, att även om vi inte ses ofta eller sådär. Så är det bara att ringa, om du inte vill promenera själv, behöver skrika av dig lite eller liknande. slå en pling så är ja där <3

2010-04-14 - 20:06:48
Postat av: Anonym

av mirrisssss

2010-04-14 - 20:07:00
Postat av: Rebecka

Gumman det är bara och köra.. sätt upp ''delmål'' typ innan den 7 maj ska jag ha gjort det här och sen så håller du på så tills du börjar märka resultat! Allt det som läkaren sa är enbart för ditt bästa och om det krävs att du ska sluta röka så trappa ner på det!

KOM IGEN NU FÖR FAN! Den emma jag känner är KRRRRRIGARE

2010-04-14 - 21:02:14
URL: http://finestlight.se/rabecka
Postat av: Mamma

Just Emma, du är en krigare, gymkortet får du när du har slutat röka :-) Du är starkade än du vet!!!

2010-04-14 - 21:13:46
Postat av: emma

Ni gör mig stark, tack alla <3

2010-04-14 - 21:52:46
URL: http://ispeakmusic.blogg.se/
Postat av: Rebecka

HOHOHO ska ringa dig nästa gång jag behöver en promenad kompis!!!!! :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D

2010-04-16 - 21:20:51
URL: http://finestlight.se/rabecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0