yes u are

2009-11-25 - 11:38:31



Sitter i skolan, som vanligt. Känns som att det fyller ut hela livet. denna vecka åtta till fyra varje dag. Det är bara fel, fel fel fel. Dagarna här suger ur energin som man har i kroppen och när man kommer hem så är man näst intill döende. Eller, man är döende till hundra procent. Och irriterad till hundra procent. Och hur kul är det på en skala från ett till tio liksom? typ noll.
Men vad gör man inte för en framtid ute på line tills man dör? Inte fan går man en sån här skola iallafall. För just nu känns det som de enda alterntivet. Matte c kan jag hälsa hem, för länge sedan. Bättre att koncentrara sig på att klara matte b. Det här gör mig bara galen. När har man tid för sig själv? Någon som känner likadant? isf så förstår vi varandra.

Och idag blir det träning, känner mig inte så taggad med tanke på träningsvärken jag har. Kan knappt sitta ner när jag ska skita för det gör så ont i skinkorna, och inte gärna står man i 90 grader ovanför toasittsen! Så det är bara att pina sig igenom toabesöket.

Känner mig så kvinnlig. spank on you, bye!

Postat av: Anonym

Jag saknar dig..

2009-11-25 - 21:28:53
URL: http://jossuw.blogg.se/
Postat av: ML

Vadå hälsa hem matte C????

Du ska läsa matte C (punkt)...:-P

2009-11-25 - 21:40:51
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0