waitin' for you, thinkin' of you.

2009-11-19 - 18:30:16

dom två senaste dagarna har jag tillbringat nätterna hos Joakim så därav väldigt kass uppdatering. Men mysigt har jag haft det. Igår kollade jag på min thaiboxningsträning med honom, och fan vad jag saknar det. Va ett bra tag sedan jag var där. På måndag ska jag iallafall köra igång igen. finally!

ryckte precis igenom från 6mm till 8mm på dey högra örat. Fan vad ont det gjorde, men det är bara härligt. Inte långt kvar till 10mm. Än så länge så är bara vänstra örat 4,3 eller något sådant. Men måste låta det läka helt innan jag trycket i 6mm där för annars kommer jag få fetaste infektionen. Nu börjar den lägga sig bra iallafall.
Nu ska jag ut och ta en cigarett och sedan plugga engelska.

Bara för att låten är så fin, riktigt fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0