Torsdag 2009

2009-11-26 - 08:00:56
träningen igår gick bra, även fast den inte var super rolig. Sedan så träffade jag Joakim hos hans pappa där han målade sitt rum. Somnade ganska fort i deras soffa och sedan åkte vi hem och sov. Inte så händelserikt med andra ord. Blev förtvivlad igår när jag vaknade utav att älsklingen var påklädd och skulle till jobbet, förstod ingenting, trodde att han nyss skulle stiga upp ur sängen och jag skulle hinna gosa och mysa lite grann. Men fan heller. Så nu saknar jag honom och vill bara krypa ner i en varm säng bestående av massa pussar.
Och nu är det räkne torsdag igen, det värsta dagen på veckan, även den långsammaste. I hate today, as hell!

Skriver later när jag har mer tid för nu ska jag bygga spagetti broar. Ja det är sånt vi gör i skolan, normalt va?
ses på stan för fan.

vill hem..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0