This is it

2009-11-07 - 14:15:03

Jag har i flera år bloggat, och alltid envisats om att skriva om saker som jag egentligen tycker är så jävla ointressant. T ex; vilken tröja jag ska köpa på nästa shoppingrunda, hur kaffet smakar eller hur mysigt vädret är ute fast det regnar och man egentligen hatar det.
Så nu har jag startat en ny blogg för säkert femte gången och det här är helt annorlunda. Music, texter, citat, vardag, fest osv. Dom som känner mig kan nog tycka att vissa saker är ganska otippat för att vara jag, men det är det inte. Musik kan nog inte vara otippat för en enda människa på jorden, alla lyssnar på musik på något sätt och många relaterar till musik efter humör. Jag är en sån människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0