shut your mouth

2009-11-17 - 18:00:53
Hade aldrig trott att det skulle flyta på så bra att vara tillbaka i skolan. Dom tidigare jävligt långsamma minutrarna tycks faktiskt rulla medurs för en gångs skull, och inte moturs som annars. Jag antar att det är för att det man sysslar med börjar ta form, äntligen. Men egentligen, känns det jävligt meningslöst. En jävla hammare som inte går att använda. Står där vid maskinen och bara bearbetar bort allt, blir galen på alla dessa minimala mått som inte får vara för små eller för stora. Ett riktigt helvete. Att stå vid en maskin kanske inte är så manligt som folk tror. Det är ju faktiskt så jädrans mycket pill och göra rent osv. Något som absolut inte passar mig.
Börjar bli förvirrad själv snart för förstår inte vad jag sitter och skriver om. Maskiner, som att ni skulle förstå?! dum man är ibland.

Ska snart ner och köpa hårfärg till M som jag lånade förra veckan. Körde ju på lite svart och blondt i håret. Skulle till frisören och klippa mig och helt plötsligt var man brunett. Yep, puts veck så var mitt blonda hår borta. Lika bra, va trött på det!

Right now sitter jag och lyssnar på musik, en riktigt bra låt. Lägger upp den snart. Ska duscha när som helst och sedan åker jag till Jocke ikväll, sover säkert där också.

baybay!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0