read this and feel me

2009-11-09 - 19:35:00

Låt mig få vara en trotsig tonåring, jag kommer att bli vuxen.
Låt mig få skrika och springa min väg, jag kommer alltid att återvända.
Låt mig hitta min egen väg, jag kommer ändå att söka nya.
Låt mig få snubbla, jag kommer att resa mig.
Låt mig få ett IG, jag kommer inte vilja ha det igen.
Låt mig få deppa och vara sur, jag kommer att bli glad igen.
Låt mig hitta ett eget liv, jag kommer ändå att lämna er snart.
Låt mig få ha hemligheter, jag kommer att berätta dem sedan.
Låt mig inte bli sårad, jag litar ju på er.
Låt mig få prata när jag behöver, jag klarar inte allt själv.
Låt mig få gå när jag är redo, men släpp mig inte helt.
Låt mig gå, komma igen och vara liten när jag inte vill vara stor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0