hurry up, six minutes to go

2009-11-24 - 13:00:42
Tekno P kommer in när som helst och då börjar lektionen. femtio minuter i helvetet med the devil himself. Det är såna här saker som ger dig mardrömmar i flera månader. Can't do anything but pray right now. nej, jag överdriver inte! Skulle betala halva min lön för att slippa dessa lektioner varje månad. Usch, förstår ni mig då?
No one likes you master! No one..

Nu är the devil här när som helst så jag ska stänga av hjärnan och stirra på dörren till friheten i femtio minuter nu.
Och om jag inte skriver senare så är det dags att börja oroa sig!

Och kom på att jag har jackan på mig så kommer få smisk. :'(
Postat av: ML

Du är så DUKTIG med sigarretter!!!! Puss

2009-11-24 - 18:07:45
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0