Feeling lost? Go this way

2009-11-23 - 13:32:34


Hittade den grymma bilden på google

Sitter i klassrummet nu, 2½ timme utan cigaretter. Går fasen bra, känner mig taggad. Och ikväll ska jag träna för första gången på evigheter. Sounds good enligt mig.
Ida är även här på besök i skolan, trevligt as hell. Länge sen man såg bitchen ju!
Har på mig mina mega tuffa nya boots från din sko. Typ helt awesome och skit kär. I både skorna och i min älskling! tid för att vara lycklig helt enkelt. När man mår som bäst, det är då man ska sluta med allt som förstör en, cigaretter, för mycket alkohol, deppiga hemmakvällar med mera. Det är nu man orkar träna, äta bra, sluta röka, pussas a lot, ta hand om sig själv och festa utan alkohol och känna att allt är underbart ändå. Life's on top right now!

Postat av: Idan

Haha, det var trevligt att träffa dig igen också, bitch ;) <3

2009-11-24 - 18:33:52
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0