vardagslyx

2009-12-14 - 19:46:06

Jag har kommit på en sak idag, måndagar är den värsta dagen på hela veckan. Man mår så fruktansvärt dåligt och blir så trött och hängig av minsta lilla rörelse. Jag lyckades somna i in bok när jag satt i omklädningsrummet och läste i tjugominuter på lektionen. Så skoltrött är jag just nu. Och nu ska jag plugga. Gissa hur det går? Herregud, jag orkar verkligen inte med skolan, Vill ha lov nu! orkar inte vänta i över en vecka till. Känner någon som jag? Eller är lilla jag ensam om denna förbannade känsla?
Nu ska jag kämpa och verkligen försöka plugga, för sen ska jag till pojken, skriva klart en sak på datorn sen mysa massor och kolla på film.

Alltså, en kväll bestående utav massa pussar och kramar. Vardagslyx kallar jag de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0