Same shit, different day

2009-12-16 - 06:32:38

Onsdag, idag har jag lektioner fram till kl två, sedan har jag vattengympa med klassen. Efter det ska jag plugga fysik fysik fysik, en jävla massa fysik helt enkelt. Fixar mitt hår just nu, ska sminka mig lite smått kanske, sedan ska jag fixa lite i köket innan jag rör mig mot tåget. Idag kanske man ska gå mot tåget i god tid så man slipper springa runt som bambi på is. Iofs såg jag att det har kommit ännu mer snö under natten så det kanske inte är så isigt.
Igår kväll tränade jag handboll för första gången på ett år, helt sjukt kul. Har inte tappat så mycket som jag trodde att man skulle. Det sitter i benmärgen liksom. Så kanske hoppar till damerna om ett tag. Träning imorgon igen. Skriver under dagen om den inte är för jobbig. Vi ska lyssna på en hari krishna snubbe också på religionen, ska tydligen vara jävligt underhållande, det bjuds möjligtvis på fika sång med mer. Får dock se hur många i klassen som håller sig från garv när han börjar sjunga.

XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0