painfull fucking day, go and die

2009-12-08 - 09:59:14

Huvudvärken har satt sig i framhuvudet och ligger där och plågar mig när jag försöker läsa min svenskabok, Jan Fridegård Trägudars land, ointressant, gammalt och painfull. Det går helt enkelt inte. Försöker läsa, vaknar upp i mina tankar och undrar; vad fan har jag läst? *bläddrar tillbaka 2 sidor* läser om, och så fortsätter det. Här knasret i klassrummet, någon leker med sina nycklar (fan vad irriterande), några viskar om något säkert helt onödigt, folk bläddrar i sina böcker, skriver på sina tangentbord, musik från någons hörlurar, klockan som slår fram en min varje min, röster ifrån klassrummet brevid och fotsteg ifrån korridoren. Omöjligt att läsa, irriterande jävlar. Sluta så jag kan läsa. Irriterande huvudvärk, försvinn så jag slipper dunket i pannbenet. Emellanåt kommer kramperna i magen tillbaka, ibland ett hugg, ibland en illamående känsla. Tror jag håller på att förvandlas till en väldigt deprimerande människa.
Dock så finns det ett plus! En posetiv sak, kanske två. Pojkvän och VG+ på praktikrapporten fast jag inte ens försökte, trodde jag skulle få G.
Nu behöver jag ett piller mot min huvudvärk.
so long

Postat av: Emmelist

ja jag ska städa lägenheten idag. riktigt skrubba den. sen ska vi försöka få upp julgranen någon kväll :)



vad har ni för väder idag då?

2009-12-08 - 10:15:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vad kul att höra, vad glad jag blir:D Tack snälla:)

2009-12-08 - 10:30:54
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja det är samma skit här. regn och regn. när kommer snön få stanna egentligen?

2009-12-08 - 10:47:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Johanna

ångest? deprimerad? arg? ledsen? och bara allmänt neggo?

i know the feeling.

det är då man ska försöka se ljusglimtarna man har i sin närvaro. dom minsta sakerna kan ge ett stort sken hela dagen.

Puss!

2009-12-08 - 22:35:33
URL: http://joyobean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0