Onsdagar är okej, det är bra!

2009-12-09 - 05:31:09
05:23

Sitter här igen, tidigt som fan på morgonen. Ska komma igång med pluggandet igen nu, ungefär en timme på mig att skriva skriva skriva. Usch, det är i sånna här moments man önska att man fick en tegelsten kastad i huvudet. Det skulle allt vara något att skratta åt!
Hur som helst, tillbaka. Får drömma mer senare, nu är det verkligheten, eller ja.. Det är ju frågan, skriver om Kristendomen, och religion.. Ja det är inte riktigt min grej, alls. Förstår mig inte på det, över huvud taget!
Har förfärligt ont i halsen också. Så det blir ingen idrott för mig idag. Så vitt jag kommer ihåg så är det en ganska skön dag i skolan. Så ska försöka göra något bra utav det. Pluggar jag fort nu så kanske jag hinner kladda på lite spackel i ansiktet, då känner man sig lite fräschare iallafall.
Puss så länge.

05:28

Postat av: Ida-take it or leave it

tack snyggsak:)

jo jag vet, men det är ju iofs fett värt det, konserten är grym! <3

2009-12-09 - 15:24:17
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0