julens alla fördelar!

2009-12-06 - 15:00:14


Att ha skilda föräldrar kan verkligen vara ett fucking helvete! Men jag har äntligen efter 12 år funnit fördelen med detta. När man kommer till mamma efter en vecka hos pappa så får man öppna 7 luckor i rad, samtidigt! och äta alla 7! utan att man får skäll. Visst får jag vara utan julkalendern i en vecka men what the hell? Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.



Min syster insisterade på att få vara med på en bild, och självklart fick hon det. Hon hälsar alla att detta är hennes nya "look", eller "pose" som dem flesta säger. Håller med, keep up the good work Sara. Om du fortsätter så här så kanske du blir modell eller något liknande någon vacker dag.
Jag vet att du älskar mig och jag älskar dig också snygging!
Postat av: sara

FUCK YOU AND THE HORSE YOU RIDE IN ON CUS IM GONNA PAY BACK SO FUCKING HARD SO YOU GET SKOLIOS IN YOUR RYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-06 - 15:11:40
URL: http://www.kuparis.devote.se
Postat av: ML

Ta bort bild på henne, tassskigt!

2009-12-06 - 15:37:10
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0