felsms.se

2009-12-14 - 07:51:06
Jävligt underhållande. Jag sitter och skrattar för mig själv.

Till: Pappa
Sms: Fan va het jag känner mig. Vill du komma och leka doktor. Kanske tar jag tempen i munnen ;)
Svar: Är du sjuk hjärtat?

Förklaring: Ahhhh pappa fick smset som min kille skulle haft


Till: Chefen
Sms: När du kommer så ska du få en avsugning och komma i min mun. Sen ska du få knulla mig som den lilla hora jag är. Vill ha dig här nu
Svar: Va?!?

Förklaring: Min kille fick inte smset som det var tänkt utan min chef. Jag hade betalat 1 miljon för att få det där smset oskickat.


Till: Chefen
Sms: Vem fan tror du att du är?????
Svar: Din chef Christian

Förklaring: Skulle skicka till min kille efter han betett sig illa och lämnat hemmet men chefen fick smset. Pinsamt

Till: Killen
Sms: Jag kunde inte svara i går. Jag var hemma hos lillfingret du vet. :) Han känns fortfarande ingenting  Hahaha. Vad gör du då?
Svar: Fan säger du? Det är väl inte skruvens fel att muttern är för stor?

Förklaring: Jag skickade till min kille istället för min vän. Taskigt av mig. Kände mig så jävla elak

Till: Maken
Sms: Jag ville också vara med dig hela tiden. Och jag kommer att ta ut skilsmässa men inte just nu. det är inte läge för det. det kommer att knäcka honom totalt.
Svar: Va i helvete säger du? Du är en hora och du kommer inte få ett jävla öre. Hoppas du dör på vägen hem när du skall hämta dina saker.

Förklaring: Olyckligt nog så fick min dåvarande man smset istället för min älskare. Lika så bra nu när jag vet facit


hahahahahhahaaa...
Postat av: Tobias

tack :D kul att höra! nej har aldrig solat solarium i hela mitt liv :D

2009-12-14 - 08:32:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :D usch hon ser bara fejk ut, så fult

2009-12-14 - 09:21:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: tack för svar & klart ni ska få emr bilder :)

kram

2009-12-14 - 09:30:28
URL: http://camillakyllnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0