blahablahablaha

2009-12-09 - 21:46:42


Har inte gjort mycket idag, skola, idrott och så vidare. Varit förbannat arg på sl och deras j*vla strul med tågen. Det ena var inställt efter det andra, ersättningsbuss en station, sedan tåg resten av biten hemmåt. Så det blev en del dö tid på perrongen i södertälje. Hemma väntade pojkvännen på mig, så har för det mesta delen bara varit mys hela kvällen. Jag gillar det! Vi somnade ett taf, vaknade för någon timma sedan och åt lite mat. Ja, har verkligen bara gjort ingenting. Och det har varit så skönt. Känner mig halvt som människa igen!

Dagens roliga: När älsklingen skulle låtsas spotta på mig, så hann han inte stoppa det från att fortsätta. *gör en, noooooo, min* och det rinner rakt ner i min näsa samt mun. Mycket obehagligt men fruktansvärt kul! haha
Dagens tråkiga: Min matlåda med soppa läckte, kladdigt och besvärligt blev det.
Dagens låt: Bonnie Tyler - Turn around.
Dagens konsumering: En macka, två ägg, en fanta exotic, 2 dumle godisar och en liten grillchips påse.
Dagens uppmuntran: När man märker att folk faktiskt bryr sig om hur man mår. ♥
Dagens puss: min babyyy!

Förresten älskling, du får mig att känna mig sådär liten, nykär och larvig. Ja, du har gjort mig liten och nykär, men framför allt larvig. Usch vad jag känner mig flickig. Såhär kan du ju inte göra! Det är ju jag som är mannen i förhållandet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0