blah blah blah

2009-12-17 - 12:41:07

Har ni kollat ut idag? Här i Södertälje där jag går i skolan är det säkert över 3 dm snö, och hemma i rönninge lär det vara mer. Jag gillar det så länge jag själv slipper gå ute i snön. Och hur arg blir man inte på alla förseningar av tåg och bussar? Blir så förbannad så jag skulle kunna trycka upp en tåg vagn i arslet på första bästa, speciellt när man bara vill hem.

Dessutom tror jag att jag har blivit psykiskt rejält misshandlad av dessa två veckor framför skolbänken, mitt huvud dundrar varende sekund, huvudet är tungt som bly, ögonlocken värker, påsarna under ögonen släpar efter i backen. Ja, det syns på både in och utsida.

Men nu ska jag stå ut med teorin i 1 dag, 3 timmar och 10 min till, sekunderna orkar jag inte räkna. Sedan två dagar vekstad, måndag tisdag. Orka nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0