Baby it's a new age, you like my new craze

2009-12-29 - 11:45:52



Godmorgon på er, sitter och redigarar lite bilder och försöker hitta lite nya effekter i redigeringsprogramet. Men snart ska jag installera photoshop på datorn också när jag pallar röra arslet ur stolen.
Har inte så mycket planerat för dagen, pojkvännen kommer seanre efter jobbet och tills dess tänkte jag föröska vara en duktig och aktiv bloggare. Så vad ska ni göra idag?

Förresten så tror jag aldrig att tiden har gått så fort när jag har varit ledig, helt sjukt, bara en evcka kvar. Och vad ska man göra för att fylla alla dagar? Vill inte sova bort hela min ledighet så ska försöka hitta på lite saker under tiden. Något annat sjukt är ju hur länge sen det var man festade, har inte gjort det på över en månad och lite till. Men det är bara nyttigt med en paus då och då från allt festande och drickande. Men på torsdag är det ju nyår! Och jag har inte hittat någon snygg nyårsblåsa ännu. Tror jag ska in till stan imorgon på jakt efter en.

XOXO

Postat av: ML

Du ska följa med mig idag och jaga skor till mig, vet jag :)

2009-12-29 - 12:28:08
URL: http://mlwidlund.blogg.se/
Postat av: ML

Du ska följa med migoch jaga skor till mig, vet jag :)

2009-12-29 - 12:29:07
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0