angående den här jävla chokladen..

2009-12-02 - 06:28:42
Vad är grejen med varm choklad liksom? Det är alltid åt helvetes för varmt när man ska dricka det, lång vänte tid på att den ska svalna, skit god så man dricker allt fort som fan, slutar i en illamående mage och brända läppar. Nice..

Ja jag sitter och dricker varm choklad, fan vad ont i magen jag har. Jävla skit kaffe/choklad automat.. Och idag ska jag ta knorrvaccinet, önska mig lycka till någon? May this be my last post.. Och det vore ju tragiskt!

Update om chokladen, drack upp allt nu, gott med den skit-starka-klumpiga-kakao smaken i botten. Not?! Fick just ett sånt där moment där jag skulle kunna besöka toaletten och gå ner några kg på köpet..
Dricker nog lite vatten istället.

Från och med nu är det slut på allt jävla choklad drickande. Nu ska jag byta om till skit sexiga, illaluktande, svettiga, smutsiga och kalla arbetsbyxor. Sedan blire svets högst upp på listan (of what-to-do things), Längst ner i den andra listan.. (Julklapps önskelista) Suck.

S å t a g g a d !
Postat av: ML

Gör en julklapplista, för jag har ingen aning vad man ska köpa till dig ...pusss.

2009-12-02 - 12:49:46
URL: http://mlwidlund.blogg.se/
Postat av: rebecka

TPL inlägg

2009-12-02 - 22:25:52
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: idan

haha, anar jag en viss negativ underton här emma;) ryck upp dig nu, det finns fan inge hetare än scaniabrallorna;) <3

2009-12-04 - 12:18:14
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0