1

2009-12-30 - 13:18:22
hann inte med någon önske outfit, känner mig ganska stressad nu för jag ska åka till pappa när som helst och därefter duscha och fixa mig och föröska ta mig till skärholmen eller stan. Hoppas bara pappa följer med till skhlm så slipper jag åka kommunalt. Hatar verkligen trafiken nu under vintertiden. Man orkar inte åka någonstans eller gå ut för att det är så förbannat kallt. På sommaren vill man ut för att det är så skönt utomhus.

Detta är väl det jag ska på jakt efter i skhlm; fest topp/tunika/klänning och en jävla massa smycken (armband samt någon ring)

Så vi hörs sen? bra, ciao!

Nyår förra året va schtöööört schööönt!
Postat av: idan

Åh du satan vad vad man saknar det där!

Gott nytt år snygging, vi får se till att ses snart igen tycker jag <3

2009-12-31 - 14:40:38
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0